poniedziałek, 16 grudnia 2013

Napady, napady, napady i światełko w tunelu

Hej ;* Weekendowe napady były straszna, ale niestety nic nie poradzę. Mogę tylko zacząć od nowa i żyć dalej ;)
BILANS :
Śniadanie - Nic.
2 Śniadanie - Banan (114 kcal)
Obiad - 3 Pierogi z jabłkiem ( 171 kcal) 
Podwieczorek - Jabłko ( 60 kcal )
Kolacja -Kawałek kinderka. (50 kcal)
Razem - 395 kcal

Wczoraj obejrzałam świetny film o Anoreksji - "Cena Doskonałości". Mega mnie zmotywował i pokazał jak daleka jeszcze przede mną droga.Teraz słucham sobie piosenki "Edith Backlund - Skinny" , która też jest bardzo motywująca. To cytaty z tej piosenki, które są najbardziej motywujące dla mnie :
"Chuda - Wszystkie głosy śpiewają"
Chuda -Wszystkie moje potwory śpiewają
CHUDA. "
Muszę wejść w ten nowy kostium"

"Lustro, lustro na ścianie. Bezwzględne dla swojej ofiary. Stało się moją miłością."
"Ukrywam się w moich workowatych spodniach. Nikt nie zna mojego sekretu"

Musze wytrzymać. Wszyscy kuszą słodyczami. DAM RADE ! Nie dam się pokonać. Jestem silna ;*

Thinspiracje :





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz