wtorek, 17 grudnia 2013

Good...

Dzisiaj krótka notka bo zamiast na laptopie jestem na kompie, a nie lubie, gdy każdy z rodziny czytae moje wypociny.
BILANS :
Śniadanie : Nic.
2 Śniadanie : Jabłko. (50 kcal)
Obiad : Trochę ziemniaków (147 kcal)
Podwieczorek : Nic.
Kolacja : Jogurt naturalny i winogrono (87 kcal + 30 kcal)
Razem : 314 kcal Trochę poćwiczyłam, ale generalnie czuje się strasznie. Jutro nie chce iść do szkoły, ale to nie takie proste. Coś wymyśle. Może nagle dostane jakiegoś zatrucia pokarmowego.  Czytam książkę o anoreksji. Motywacja. Moje życie krąży wokół jedzenia. Jeszcze tylko 2 razy do szkoły. I wreszcie wigilia klasowa, a potem spokój ! WRESZCIE SPOKÓJ <3 Jutro nie więcej niż 300 kcal. Musze trzymać dietę, bo w piątek przyjaciółki zmuszą mnie do jedzenia ;c Zamierzam też kupić dulcobis albo Radirex. Trzymajcie za mnie kciuki chudzinki ;* 

Thinspiracje : 






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz