czwartek, 19 grudnia 2013

Better ...

Hej ;* Wczoraj pisałam o "głodówce" no i mi się udało. Przynajmniej na razie. Lekcje skończone, tylko jeszcze jutro Wigilia i mam spokój. Ale już niedługo święta. Będzie trzeba sprzątać, myć, gotować, pomagać ... A ja marze tylko o tym, żeby się wyspać. Jest mi zimno i strasznie dziwnie się czuje. Jutro muszę iść ubrana "odświętnie". Kupiłam skórzaną spódniczkę, śliczną białą bluzkę i do tego glany. I boje się że będę wyglądać jak świnia. Jak gruba, tłusta świnia. ;c
BILANS :
Śniadanie - Kawa.
2 Śniadanie : Gryz banana od koleżanki (10 kcal)
Obiad : Zupa pieczarkowa : (117 kcal)
Podwieczorek : Nic.
Kolacja : Nic.
Razem : 127 kcal.
YEAH <3 Jestem z siebie dumna. Byle tak dalej ;* Trzymajcie za mnie kciuki ♥

Thinspiracje :






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz